Želite znati koliko vaši djelatnici doprinose uspješnosti organizacije? I bolje upoznati svoje klijente? I izmjeriti još puno toga?

Istraživanja i analize eliminiraju prepostavke, potiču na izražavanje mišljenja/stavova onih koje želimo razumijeti, daju precizan uvid u trenutačnu situaciju, okrivaju propuste te služe kao podloga za donošenje odluka (u znanosti poznato kao evidence based management).

Kažu; ne vrijedi ako ne mjeriš, a mi kažemo; najviše vrijedi ako pravilno mjeriš!

Bogato višegodišnje iskustvo u prodručju različitih istraživanja obavezuje nas na konstantno usavršavanje i praćenje trendova. U mogućnosti smo identificirati prednosti i nedostatake postojećih poslovnih procesa te vam pomoći u izradi strateških smjernica za poboljšanje uočenih nedostataka.

“ Naše analize vas osnažuju da donesete prave odluke ”

Pomažemo vam da pitate vaše ciljano tržište! Vi izaberite način;

Predmet & target istraživanja

  • bilo koja problematika koju želite bolje razumijeti u tom trenutku
  • kod istraživanja u organizacijama, ispitanici mogu biti djelatnici na svim razinama te postojeći i/ili potencijalni klijenti/kupci/gosti
  • kod istraživanja tržišta ispitanici su svi slojevi populacije važni za datu problematiku

Vremenski obuhvat istraživanja

  • jednokratno (u datom trenutku)
  • ponavljajuće kroz duži period s mogućnošću predviđanja i projekcija

Način provođenja istraživanja

  • ankete (tiskane ili online) - provjerene i testirane skale
  • strukturirani intervjui (pojedinačno)
  • fokus grupe (manje skupine ispitanika)
  • moderirani okrugli stolovi (za veće skupine)
  • promatranje (shadowing/mentoriranje)

Metode analize

  • deskriptivna statistika
  • složene statističke metode
  • Whole Brain metode
  • metode strojnog učenja za analizu i obradu podataka
  • metode nelinearne optimizacije
  • umjetne neuronske mreže i duboko učenje
  • neizraziti sustavi zaključivanja
  • evaluacija empirijskih i polu-empirijskih modela

Finalni proizvod

  • pisani izvještaj/studija s pripadajućim grafičkim prikazima, interpretacijom, ključnim zaključima te preporukama
  • prezentacija ključnih zaključaka
analiza