26.03.2018.
Mladi
Ovo je pisanje koje propituje. Inspiracija proizlazi iz svega što dotiče osobni profesionalni i društveni razvoj, a dolazi iz dubokog meraki stanja. To je summa summarum znanja u praktične svrhe - za življenje svojim punim potencijalom!
11.12.2018. Kreativna znanost
Živimo u vremenima „inflacije“ anketa i anketnih istraživanja čemu se ne treba puno čuditi niti kritizirati jer je fenomene vezane za ljude i njihovo ponašanje poprilično teško (pa i nemoguće) egzaktno izmjeriti, a anketa kao jedan od najbržih alata prikupljanja podataka, nameće se kao logičan izbor.
Pročitaj više30.11.2018. Turizam naš svagdašnji
Smjernice razvoja turizma RH nalažu „usporavanje širenja obiteljskog smještaja“ i kao lijek se preporuča grupiranje privatnih apartmana u koncepte poznate kao integralne i/ili difuzne hotele.
Pročitaj više30.11.2018. Turizam naš svagdašnji
I koliko god razni konzultanti naglašavali i sugerirali da privatni sektor treba „ugušiti“, ovdje ipak govorimo o fenomenu koji ima svoj životni ciklus i koji se u ovom trenutku ne nalazi u fazi opadanja, koliko god to nekom nije simpatično.
Pročitaj više30.11.2018. Turizam naš svagdašnji
– „Ako želite mogu Vam dati našu kantu“ reče mi mlada konobarica na moj upit za toaletom u Stinici, tajektnoj luci za otok Rab.
– „Kantu? Kako to mislite“ – u nevjerici pitam, misleći da nisam dobro čula.
23.11.2018. Sve boje whole brain-a
„Jesi li čuo zahtjeve one gošće“, „Ne razumijem zašto u ovaj hotel dolaze već 10 godina“ – komentari su u turističko-hotelijersko-ugostiteljskoj svakodnevici, a nerijetko smo i sami njihovi autori. A jesmo li se ikad zapitali zašto ne razumijemo goste i još važnije – općenito ljude oko sebe?
Pročitaj više26.03.2018.
Mladi
Turbulentno, nesigurno i teško predvidljivo okruženje pojedince i tvrtke „tjera“ na improvizaciju i „skretanje“ s već postojećih načina djelovanja i poslovanja. Jedini pravi način za pronalaženje tržišnih prilika je promatranje i prognoziranje trendova te analiza nedavnih događaja.
Pročitaj više08.09.2017.
Mladi
Nakon niza pitanja za poticaj na unutarnji dijalog o vlastitoj profesionalnoj esenciji te vezi iste s turizmom, u ovoj kolumni govorim zašto nam je teško donijeti odluke o promjeni karijere, tko na njih utječe te tko ima zadnju riječ u toj priči.
Pročitaj više22.12.2016.
Mladi
DOSADNO. ISKORIŠTENO. PODCIJENJENO. NESIGURNO.
Ovo su četiri ključne riječi koji su mladi u dobi od 15 do 35 godina izražavali dok su opisivali praksu i svoja prva radna iskustva u turizmu i hotelijerstvu.