marinela dropulic ruzic meraklis

Budite svoj maksimum!

Ovo je pisanje koje propituje. Inspiracija proizlazi iz svega što dotiče osobni profesionalni i društveni razvoj, a dolazi iz dubokog meraki stanja. To je summa summarum znanja u praktične svrhe - za življenje svojim punim potencijalom!

Najnoviji članci

  • post featured image

    21.05.2020. Znanost

    KAD PODSVIJEST POTVRDI DA NE VOLIMO POSAO KOJI RADIMO

    Nedavno smo pisali o pilot projektu neurotestiranja koji smo napravili na PromoForumu te smo prikazali neke od pozitivnih rezultata koji su proizašli iz tog istraživanja. U atmosferi straha i neizvjesnosti, namjera nam je bila ohrabriti poslodavce iz uzorka i šire te im ukazati da unatoč opće uvriježenom mišljenju, ipak dobro rade svoj posao.

    Pročitaj više
  • post featured image

    05.04.2020. Znanost

    DJELATNICI VJERUJU U USPJEŠNOST SVOJIH FIRMI

    Koronakriza nas je sve zatekla. Iznenadila. Šokirala. U mjesec dana smo prošli negiranje, nevjericu, paniku, fazu „sad ću svašta napravit - ništa mi se na da napravit“, analize ovakve i onakve, informacije ove i one, reakcije racionalne i iracionalne… i jedino što je sigurno u ovom trenutku je da ništa nije sigurno. I da UČIMO.

    Pročitaj više
  • post featured image

    18.03.2020. Menadžment Mind

    5 PREPORUKA ZA DONOŠENJE UČINKOVITIH ODLUKA U KRIZI – za poslodavce, menadžere, timove & obitelji

    Kognitivna raznolikost i agilnost razmišljanja u danima i mjesecima koji dolaze pred nas i suočavaju nas s brojnim izazovima posljedica pandemije koronavirusa – potrebniji su nam više nego ikad.

    Ako vas u ovim trenutcima preplavljuje strah, panika, briga, stres, osjećaj bespomoćnosti posebno kad gledate na svoje poslovanje, važno je više nego ikad ranije da u ovom ozračju nestabilnosti maksimalno iskoristite sve raspoložive MENTALNE RESURSE koji su vam dostupni, posebno za učinkovito donošenje odluka u krizi.

    Pročitaj više
  • post featured image

    10.03.2020. Znanost

    NEUROTESTIRANJE VS AKETIRANJE

    Želimo promjene u svom timu, kolektivu ili kompaniji, no da bismo uopće od nekuda krenuli, trebaju nam nekakvi inputi, informacije na temelju kojih ćemo donositi određene zaključke i odluke. Kako to učiniti? Na koji način dolazimo do informacija o svojim djelatnicima? U praksi se pokazalo da je jedan od najčešće korištenih i najbržih alata prikupljanja podataka putem anketiranja.

    Pročitaj više
  • post featured image

    25.02.2020. Iz medija

    BEZ LJUDI NE MOŽEMO. MORAMO SE PRILAGODITI VREMENU. FOKUS NA KULTURU TVRTKE

    Bez ljudi ne možemo ništa. Zaboravili smo biti dobri domaćini. Ljudi se moraju htjeti promijeniti i prilagoditi vremenu. Plaća motivira ljude do neke razine, no važnu ulogu igra i kultura firme. Samo su neki zaključci konferencije PromoForum – konferencija o ljudskim potencijalima u turizmu, koja se održala u sklopu 35. izdanja Promohotela, međunarodnog sajma prehrane pića i opreme za turizam.

    Pročitaj više

14.01.2020.

BLOGOST

Ne sudite knjigu prema njezinim koricama

Tko se sjeća filma „Pretty woman“ i scene kada u jednoj trgovini nisu htjeli poslužiti Vivien Ward (Julia Roberts) zbog toga što su ju „procijenili“ prema izgledu i odlučili da ona nije klijent koji bi si mogao priuštiti kupovinu u njihovoj luksuznoj trgovini?

Pročitaj više