marinela dropulic ruzic meraklis

Budite svoj maksimum!

Ovo je pisanje koje propituje. Inspiracija proizlazi iz svega što dotiče osobni profesionalni i društveni razvoj, a dolazi iz dubokog meraki stanja. To je summa summarum znanja u praktične svrhe - za življenje svojim punim potencijalom!

Najnoviji članci

  • post featured image

    23.01.2020. Iz medija

    HR MANAGERICE OTKRIVAJU KAKVE MOLBE ZA POSAO SU IH ODUŠEVILE

    Mnogo je detalja na koje treba pripaziti u procesu pronalaženja posla, no dobro napisane molbe za posao najvažniji su dio svake prijave. Ona može zasjeniti potencijalne nedostatke u iskustvu i popraviti dojam o kandidatu koji se na prvu stječe iz životopisa.

    Pročitaj više
  • post featured image

    14.01.2020. BLOGOST

    Ne sudite knjigu prema njezinim koricama

    Tko se sjeća filma „Pretty woman“ i scene kada u jednoj trgovini nisu htjeli poslužiti Vivien Ward (Julia Roberts) zbog toga što su ju „procijenili“ prema izgledu i odlučili da ona nije klijent koji bi si mogao priuštiti kupovinu u njihovoj luksuznoj trgovini?

    Pročitaj više
  • post featured image

    16.12.2019. Iz medija

    Marinela Dropulić Ružić: Moj put od pogona tvornice galanterije do posla koji volim

    Pomoći ljudima da izvuku najbolje iz sebe, rade posao za koji osjećaju ljubav i strast, stvoriti sretno radno okruženje...

    Pročitaj više
  • post featured image

    19.11.2019. Iz medija

    MARINELA DROPULIĆ RUŽIĆ NAUČIT ĆE VAS KAKO DA OSTVARITE SVOJ POTENCIJAL

    Marinela Dropulić Ružić stručnjakinja je u upravljanju ljudskim potencijalima s dugogodišnjim iskustvom. Certificirani je Executive i Whole Brain coach te autorica knjige „Što ako mladi žele raditi u turizmu?“. Uz sve to vlasnica je poduzeća Meraklis.

    Pročitaj više
  • post featured image

    12.11.2019. Iz medija

    Gostovanje u emisiji Život žene

    Ključna misao gostovanja u emisiji „Život žene“ na Radio Istri bila je PROCES; u kontekstu vlastitog odrastanja, pronalaženja sebe i osvještavanja vlastitih talenata; u pogledu izlaženja iz svoje zone komfora u cilju osobnog rasta; kao put do promjene.

    Pročitaj više

23.01.2020.

Iz medija

HR MANAGERICE OTKRIVAJU KAKVE MOLBE ZA POSAO SU IH ODUŠEVILE

Mnogo je detalja na koje treba pripaziti u procesu pronalaženja posla, no dobro napisane molbe za posao najvažniji su dio svake prijave. Ona može zasjeniti potencijalne nedostatke u iskustvu i popraviti dojam o kandidatu koji se na prvu stječe iz životopisa.

Pročitaj više

14.01.2020.

BLOGOST

Ne sudite knjigu prema njezinim koricama

Tko se sjeća filma „Pretty woman“ i scene kada u jednoj trgovini nisu htjeli poslužiti Vivien Ward (Julia Roberts) zbog toga što su ju „procijenili“ prema izgledu i odlučili da ona nije klijent koji bi si mogao priuštiti kupovinu u njihovoj luksuznoj trgovini?

Pročitaj više

16.12.2019.

Iz medija

Marinela Dropulić Ružić: Moj put od pogona tvornice galanterije do posla koji volim

Pomoći ljudima da izvuku najbolje iz sebe, rade posao za koji osjećaju ljubav i strast, stvoriti sretno radno okruženje...

Pročitaj više

19.11.2019.

Iz medija

MARINELA DROPULIĆ RUŽIĆ NAUČIT ĆE VAS KAKO DA OSTVARITE SVOJ POTENCIJAL

Marinela Dropulić Ružić stručnjakinja je u upravljanju ljudskim potencijalima s dugogodišnjim iskustvom. Certificirani je Executive i Whole Brain coach te autorica knjige „Što ako mladi žele raditi u turizmu?“. Uz sve to vlasnica je poduzeća Meraklis.

Pročitaj više

12.11.2019.

Iz medija

Gostovanje u emisiji Život žene

Ključna misao gostovanja u emisiji „Život žene“ na Radio Istri bila je PROCES; u kontekstu vlastitog odrastanja, pronalaženja sebe i osvještavanja vlastitih talenata; u pogledu izlaženja iz svoje zone komfora u cilju osobnog rasta; kao put do promjene.

Pročitaj više

12.11.2019.

Iz medija

Gostovanje u emisiji Ženski glas

Promjena ne dolazi preko noći - potreban je trud, rad i vrijeme kako bismo otkrili svoje potencijale i ostvarili promjene

Pročitaj više

12.11.2019.

Iz medija

Gostovanje na Radio Puli

Kako nam Whole Brain pomaže u boljem razumijevanju sebe i drugih

Pročitaj više

08.11.2019.

Iz medija

Snaga buđenja naših talenata

Ako želimo promjene, u sebi, organizacijama, turizmu, društvu,… talentima trebamo pristupiti kao znanstvenici, mentori, coachevi i edukatori, odnosno koristiti sve svoje mentalne centre. A znamo li ih koristiti?

Pročitaj više

06.11.2019.

Menadžment Mind

Kako riješiti nesporazume u radnom timu? Razumjeti, otpustiti, tolerirati?

NERAZUMIJEVANJE NAŠE SVAKODNEVNO

„Nikako na zelenu granu s Marjanom “ – požali mi se prošli tjedan jedan poslodavac koji zapošljava 20 ljudi te nastavi objašnjavati;

Pročitaj više

02.08.2019.

Out of the box

Kako shvatiti što želimo raditi u životu

„Kako shvatiti što želimo raditi u životu?“ – pita me neki dan moja najbolja prijateljica i nastavlja komentirati: „radit ću ovo – ili neću“, „ovo je za mene – ili ipak nije“, trebam ovo – ali kako“ – „ma posao je moja životna dilema“!

Pročitaj više

31.07.2019.

Turizam naš svagdašnji

Talenti naši dragi - ne trebate nam!

Ovih dana svjedočimo zabrinutostima oko (ne) dolazaka turista i „srpanjske rupe“ i bez obzira na ovu važnu temu, okrenimo na trenutak diskurs na jednu od „rupa“ koje bi nas trebale posebno brinuti. Riječ je o financijskoj, vrijednosnoj, prioritetnoj rupi koju već godinama imamo prema našim mladima, njihovoj i našoj budućnosti.

Pročitaj više

30.05.2019.

Učimo od najboljih

Upoznajte sebe kroz jednostavan i praktičan alat za profiliranje koji koriste neke od najvećih svjetskih organizacija

Uvažavanje, razumijevanje i prihvaćanje. Sve to lijepo zvuči i ima smisla, ali zašto ipak ne demonstriramo takvo ponašanje u stvarnim situacijama? Zato što smo nedovoljno svjesni da svaki pojedinac ima svoje umno/mentalne preferencije i da smo zbog njih slični ili različiti. U našem umu postoje centri koji su više ili manje dominantni, a kombinacija centara i intenzitet dominacije nekih od njih utječu na naše preferencije, motivaciju i ponašanje.

Pročitaj više

24.05.2019.

Out of the box

OBEĆANJE

Odrastajući u malom ali čarobnom komadu ove planete - uz Baćinska jezera kod Ploča, u kojoj tada niste imali izbora ni za sportsko ni kulturno ni obrazovno osnaživanje, danas baš tu izoliranost i ne-perspektivnost, vidim kao bitnu varijablu, koja je i meni ali i mojim prijateljima i poznanicima iz iste te sredine bila svojevrsni „okidač“ stvaranja tog nekog hiper-proaktivnog moda.

Nemaš resurse + Nemaš puno izbora = Napravi maximum!

Pročitaj više

16.05.2019.

Sve boje whole brain-a

Što kažu naši polaznici o Whole Brainu - Jana Milin Herceg

Pročitaj više

07.05.2019.

Sve boje whole brain-a

WHOLE BRAIN METODOLOGIJA - za bolje razumijevanje sebe & svijeta oko sebe

Pročitaj više

06.05.2019.

Učimo od najboljih

Ljudi su lukzus, brend čine ljudi

Puno puta smo u Hrvatskoj čuli „ljudi su ključ uspjeha u turizmu“ – parola u koju malo tko više vjeruje jer su je realnost i praksa puno puta demantirali.

Ali kada isto to čujete na ITBu-u, svjetskom sajmu turizma u Berlinu, od vodećih ljudi Accor Hotel Luxury-a, Indian Hotel Company-a, Louvre Hotels Group-a i Deutche Hospitality-a znate daje to ozbiljan poslovni stav, uvjerenje i još važnije konkretna praksa.

Pročitaj više

11.12.2018.

Kreativna znanost

Kako kvalitetno dizajnirati anketni upitnik? - oblikovanje pitanja

Živimo u vremenima „inflacije“ anketa i anketnih istraživanja čemu se ne treba puno čuditi niti kritizirati jer je fenomene vezane za ljude i njihovo ponašanje poprilično teško (pa i nemoguće) egzaktno izmjeriti, a anketa kao jedan od najbržih alata prikupljanja podataka, nameće se kao logičan izbor.

Pročitaj više

30.11.2018.

Turizam naš svagdašnji

Difuzni hotel - koncept u kojem je gost privremeni mještanin

Smjernice razvoja turizma RH nalažu „usporavanje širenja obiteljskog smještaja“ i kao lijek se preporuča grupiranje privatnih apartmana u koncepte poznate kao integralne i/ili difuzne hotele.

Pročitaj više

30.11.2018.

Turizam naš svagdašnji

Biti iznadprosječan, autentičan domaćin nije otrcana parola već esencija turizma

I koliko god razni konzultanti naglašavali i sugerirali da privatni sektor treba „ugušiti“, ovdje ipak govorimo o fenomenu koji ima svoj životni ciklus i koji se u ovom trenutku ne nalazi u fazi opadanja, koliko god to nekom nije simpatično.

Pročitaj više

30.11.2018.

Turizam naš svagdašnji

Kante & ostale zgode našeg turizma

– „Ako želite mogu Vam dati našu kantu“ reče mi mlada konobarica na moj upit za toaletom u Stinici, tajektnoj luci za otok Rab.
– „Kantu? Kako to mislite“ – u nevjerici pitam, misleći da nisam dobro čula.

Pročitaj više

23.11.2018.

Sve boje whole brain-a

Gosti & cijeli mozak: kako nas određuju mentalne preferencije?

„Jesi li čuo zahtjeve one gošće“, „Ne razumijem zašto u ovaj hotel dolaze već 10 godina“ – komentari su u turističko-hotelijersko-ugostiteljskoj svakodnevici, a nerijetko smo i sami njihovi autori. A jesmo li se ikad zapitali zašto ne razumijemo goste i još važnije – općenito ljude oko sebe?

Pročitaj više

23.11.2018.

Turizam naš svagdašnji

Zašto je pločanska ribarska fešta lekcija o sinergiji i razvoju turizma?

Iako sam čest posjetitelj raznih manifestacija te uvažavam i cijenim sve ljudske kreacije i organizacije, ovaj put izdvajam pločansku ribarsku feštu i to ne zato što sam emocionalno vezana za ovaj grad, već zbog detalja, činjenica i doživljaja koje vrijedi podijeliti s drugima.

Pročitaj više

06.07.2018.

Ja talent

ŽIVITE SVOJ PUNI POTENCIJAL!

Sigurno ste puno puta čuli, pročitali, a možda i sami izgovorili; „budi svoj“, „pa samo budi autentičan!“, a nakon toga Vas praksa već kod prvog djelovanja demantira. I potvrdi da uvjeravanje samog sebe jednostavno nije dovoljno.

Pročitaj više

26.03.2018.

Mladi

Mladi u pronalasku nove turističke niše - Dogma hotel

Turbulentno, nesigurno i teško predvidljivo okruženje pojedince i tvrtke „tjera“ na improvizaciju i „skretanje“ s već postojećih načina djelovanja i poslovanja. Jedini pravi način za pronalaženje tržišnih prilika je promatranje i prognoziranje trendova te analiza nedavnih događaja.

Pročitaj više

13.12.2017.

Menadžment Mind

Održivi menadžment vlastitog i tuđeg potencijala

Osobni razvoj bi trebao biti startna pozicija svim ulogama, funkcijama, odnosima i strukturama u kojima postojimo i djelujemo.

Pročitaj više

08.09.2017.

Mladi

Biti ili ne biti u turizmu - kako odlučiti

Nakon niza pitanja za poticaj na unutarnji dijalog o vlastitoj profesionalnoj esenciji te vezi iste s turizmom, u ovoj kolumni govorim zašto nam je teško donijeti odluke o promjeni karijere, tko na njih utječe te tko ima zadnju riječ u toj priči.

Pročitaj više

21.07.2017.

Turizam naš svagdašnji

Trebam li uopće raditi u turizmu?

Pozicija djelatnika u turizmu RH (a i drugim djelatnostima) elaborirana je iz više perspektiva, međutim ovdje se odmičemo od institucionalno-školsko-organizacijskog sustava i fokus se stavlja na pojedinca. I njegovu univerzalnu potrebu da bude poštivan i zadovoljan. Stoga pitanje nije što sustav nije napravio, a trebao je?

Pročitaj više

04.04.2017.

Učimo od najboljih

Znate li priču o Mariju?

Dok se jedni marljivo priremaju za sezonu i već su zagrijani u stand by poziciji, drugi analiziraju i predviđaju, a treći su već udomaćeni u onoj nakomotnijoj, a Hrvatima najdražoj ulozi; dežurnog kritičara. Top tema je manjak radne snage, ne samo turizam već i druge djelatnosti.

Pročitaj više

22.12.2016.

Mladi

Smisao besmislenih poslova

DOSADNO. ISKORIŠTENO. PODCIJENJENO. NESIGURNO.

Ovo su četiri ključne riječi koji su mladi u dobi od 15 do 35 godina izražavali dok su opisivali praksu i svoja prva radna iskustva u turizmu i hotelijerstvu.

Pročitaj više

07.12.2016.

Turizam naš svagdašnji

Izazovi radne snage u turizmu zahtijevaju sustavan pristup

Prije godinu i pol, HTZ je poslao u svijet pozivnicu puna života „tešku“ 2,4 milijuna kuna i danas ističu da je upravo taj zaokret u komunikacijskom konceptu doprinio porastu angažmana korisnika na društvenim mrežama.

Pročitaj više